تاف ؛ پیکاپ جدید تاتای هند
 


Tata Tuff Truck concept

Tata Tuff Truck concept

این پیکاپ با همکاری کمپانی استرالیایی Fusion Automotive ساخته شده که به تازگی توسط تاتاموتورز و برای عرضه خودروهای تجاری تک کابین و دوکابین با استاندارد آلایندگی یورو5 در بازار استرالیا خریداری شده؛ جالبست که طراح تاتا تاف نیز آقای Julian Quincey است که هم اکنون سرپرست گروه طراحی HSV یا همان Holden Special Vehicles را برعهده دارد.

تاف با پلتفرم نسل چهارم تاتا زنون ساخته شده که وجود LEDهای مخصوص روز و سپر بلندش چهره جذابی به آن بخشیده؛ موارد دیگری نیز مانند وینچ و قلاب جلو، استفاده از ورودی هوای اسنورکل (Snorkel) برای جلوگیری از ورود آب به موتور و خاموش شدن آن در مسیرهای آبی، رینگ ها 20 اینچی آلومینیومی، پروژکتورهای روی سپر به همراه چراغ های LED دار روی سقف همه و همه برای نشان دادن قابلیت های آفرود تاف هستند.

Tata Tuff Truck concept

Tata Tuff Truck concept

با اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه تاف منتشر نشده اما می دانیم که نسل چهارم تاتا زنون در استرالیا با موتور 2.2 لیتری توربو دیزلی عرضه می شود که 150 اسب قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور آن به کمک گیربکس 5 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1726
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3196
بازدید ماه : 3014
بازدید کل : 465838
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2